top of page

VERKOOPVOORWAARDEN

 

1. Wat is dit document ? Waarom is het belangrijk ?

Deze algemene verkoopvoorwaarden (" Conditions de vente ") regelen de aankoop van de producten die we promoten en verkopen op deze Site ("_cc781905- 5cde-3194-bb3b -136bad5cf58d_Boutique ») evenals de verzending van deze producten binnen België. “ Site ” verwijst naar de website ophttps://www.lml.be.Wanneer u een aankoop doet op deze site, vragen wij u om uw aanvaarding van deze verkoopvoorwaarden te bevestigen en, als u bevestigend antwoordt, wordt er een contract tussen u en ons gesloten dat onderworpen is aan deze verkoopvoorwaarden. Het is daarom belangrijk dat u deze Verkoopvoorwaarden aandachtig leest voordat u een bestelling plaatst voor de aankoop van Producten op deze Site (" Commande ").

Voor meer informatie kunt u per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen.

 

 

2.Zijn productbeschrijvingen en prijzen vrij van errors ?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de informatie over de Producten juist en actueel is. We kunnen echter niet garanderen dat de beschrijving en/of prijzen van de Producten vrij zijn van fouten of dat de Producten altijd beschikbaar zullen zijn wanneer u een Bestelling wilt plaatsen om ze te kopen.

De kleuren die u op uw scherm ziet, kunnen ook worden beïnvloed door de instellingen en het besturingssysteem van uw computer. Daarom kunnen we niet garanderen dat uw computer exact deze kleuren weergeeft.

We behouden ons het recht voor om de informatie over de producten die op onze site worden weergegeven, te wijzigen, inclusief die met betrekking tot prijzen, beschrijving en beschikbaarheid. Deze wijzigingen zijn echter niet van invloed op Bestellingen waarvoor u al een e-mail met de bestellingsbevestiging hebt ontvangen (zie hieronder).

 

4. Hoe kan ik een aankoop doen op deze Site ?

We presenteren hier alle stappen die nodig zijn om een aankoop te doen (in juridische termen, om een koopcontract te sluiten) op onze Site. Onderstaande procedure is beschikbaar in het Frans.

1e stap: u plaatst een bestelling

Om een aankoop te doen, moet u eerst een Bestelling plaatsen voor de aankoop van producten. Wij moeten deze Bestelling dan accepteren.

Om een Bestelling te plaatsen, moet u minimaal 18 jaar oud zijn. U moet ook de Producten op de Site selecteren, de leveringsmethode die het beste bij u past en, indien u dat wenst, andere optionele diensten kiezen, en dan eindigen door te klikken op de knop "_cc781905-5cde-3194-bb3b -136bad5cf58d_BUY NOW_cc781905 -5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_”. We accepteren geen bestellingen die zijn geplaatst onder andere voorwaarden dan hierboven vermeld.

2e stap: wij bevestigen de ontvangst van de Bestelling

Nadat u de Bestelling op de Site hebt geplaatst, ontvangt u een automatische e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw Bestelling (“ opdrachtbevestiging e-mail ”). De e-mail met de bestellingsbevestiging vat alle details van uw Bestelling samen (bestelnummer, productinformatie, prijs, afleveradres, bezorgkosten en andere). Houd er rekening mee dat de e-mail met de bestellingsbevestiging nog GEEN acceptatie van uw bestelling is.

Stap 3: Aanbetaling via een alternatieve betaalmethode

De betaling van een bestelling ontvangen wij doorgaans na bevestiging van verzending van de betreffende producten (zie 4e stap hieronder).

Als u echter liever kiest voor een van onze alternatieve betaalmiddelen waarmee u een eerste betaling kunt doen, ontvangen wij de betaling tijdens de orderbevestiging (zie 2e stap hierboven). Zie onze betalingsvoorwaarden voor volledige details.

4e stap: we bevestigen dat de producten zijn verzonden - contract gesloten !

Zodra we uw bestelling hebben geaccepteerd, sturen we u een e-mail waarin wordt bevestigd dat alle of een deel van de producten zijn verzonden (" dispatch bevestigingsmail ").

Het feit dat u de e-mail met de verzendbevestiging ontvangt, betekent dat uw Bestelling definitief is geaccepteerd en dat het tussen u en ons gesloten koopcontract met betrekking tot de Producten die momenteel worden verzonden, is gesloten. Dit contract is als volgt samengesteld : uw bestelling ; onze e-mail met orderbevestiging en verzendbevestiging ; de op dat moment geldende verkoopvoorwaarden. Er zijn geen andere voorwaarden van toepassing.

De e-mail met de verzendbevestiging bevat een niet-wijzigbare kopie van de versie van de Verkoopvoorwaarden die van toepassing is op het moment dat het koopcontract wordt aangegaan, voor toekomstig gebruik.

Wanneer bestellingen niet worden geaccepteerd

Hoewel we ernaar streven om altijd bestellingen te accepteren, kunnen we ze in bepaalde gevallen weigeren, bijvoorbeeld si :

1. De informatie die u ons heeft verstrekt met betrekking tot uw identiteit, leeftijd, betalingsgegevens, factuur-, afleveradres, is onvolledig, onjuist of frauduleus ;
2. We hebben een fout ontdekt op onze site met betrekking tot de producten die u hebt besteld, bijvoorbeeld met betrekking tot de weergegeven prijs of beschrijving ;
3. De door u bestelde Producten zijn helaas uitverkocht of niet meer leverbaar ;
4. We hebben redenen om aan te nemen dat u van plan bent de Producten door te verkopen.

Als we uw Bestelling niet kunnen accepteren, nemen we zo snel mogelijk per e-mail contact met u op, en in ieder geval niet later dan 30 dagen vanaf de datum van uw Bestelling. Als we uw Bestelling niet kunnen accepteren vanwege de onbeschikbaarheid van de Producten, of omdat er een fout is opgetreden in de prijs en/of andere informatie op onze Site, zullen we het bedrag terugbetalen dat u al voor genoemde Producten hebt betaald.

Als u een alternatief betaalmiddel heeft gekozen, is het bij wijze van uitzondering mogelijk dat wij uw betaling al hebben ontvangen op het moment dat wij constateren dat de producten niet beschikbaar zijn. In dit geval nemen we onmiddellijk contact met u op en betalen we u het volledige bedrag terug.

 

5. Hoe kan ik betalen voor products ?

We accepteren verschillende betaalmethoden voor aankopen die op deze site worden gedaan. Verdere details zijn te vinden in onzeBetaalvoorwaarden.

 

6. Wanneer worden de producten geleverd ? Kan ik mijn zending volgen ?

We bieden verschillende bezorgopties waarmee u degene kunt kiezen die het beste bij uw persoonlijke behoeften past. Voor verschillende bezorgopties kunnen specifieke voorwaarden en verschillende bezorgkosten van toepassing zijn. Verdere details zijn te vinden in onzeLeverings voorwaarden.

 

7. Ik wil een hier gekocht product retourneren. Wat moet ik doen ?

We hopen dat uw aankoop op LML u volledige voldoening heeft gegeven, maar we begrijpen dat u de Producten misschien geheel of gedeeltelijk wilt retourneren. U kunt de producten retourneren als u niet tevreden bent binnen 30 dagen na ontvangst (herroepingsrecht).

In beide gevallen krijgt u uw geld terug. Meer details over de voorwaarden en manieren van retourneren vind je in onzeVoorwaarden van rrug.

 

8. Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met een aankoop of een Product of een klacht wil indienen ? Biedt LML after-sales service ?

Als u problemen heeft of een klacht wilt indienen met betrekking tot een product of een aankoop op deze site, of als u gewoon after-sales service nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen door de instructies op onze pagina te volgenNeem contact met ons op, beheerd door onze klantenservice.

 

9. Wat is de verantwoordelijkheid van LML voor problemen die zich voordoen met een aankoop of Product ?

Onze aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door lichte nalatigheid is, ongeacht de rechtsgrond, als volgt beperkt : (i) wij zijn aansprakelijk tot het bedrag van de voorzienbare schade die typisch is voor deze vorm van contract als gevolg van een schending van materiële contractuele verplichtingen ; (ii) wij zijn niet aansprakelijk voor enige licht nalatige schending van enige andere toepasselijke zorgplicht.

De bovenstaande aansprakelijkheidsbeperkingen zijn niet van toepassing op verplichte wettelijke aansprakelijkheid of aansprakelijkheid voor onrechtmatig lichamelijk letsel. Voormelde aansprakelijkheidsbeperkingen gelden voorts niet indien en voor zover LML een specifieke garantie is aangegaan. Bovenstaande bepalingen zijn van overeenkomstige toepassing op onze aansprakelijkheid voor onnodige kosten.

U moet hoe dan ook de nodige maatregelen nemen om de schade te voorkomen en te beperken.

Houd er ook rekening mee dat we niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor vertragingen of onvermogen om onze verplichtingen onder deze Verkoopvoorwaarden na te komen als een dergelijke vertraging of onmogelijkheid het gevolg is van omstandigheden buiten onze controle, waaronder bijvoorbeeld rampen, natuurrampen, oorlog of burgerlijke onrust, stakingen, overheidsingrijpen, falen van onze leverancier(s), uw verzuim om ons de juiste informatie te verstrekken of om verschuldigde betalingen te doen. We zullen u op de hoogte stellen van dergelijke onvoorziene gebeurtenissen wanneer ze zich voordoen en zullen ons best doen om hun impact op de uitvoering van onze verplichtingen te minimaliseren. In het geval dat de onderbreking langer duurt dan 2 weken, heeft u het recht om de Bestelling te annuleren en een terugbetaling te krijgen.

Niets in deze Verkoopvoorwaarden doet afbreuk aan de rechten die de wet u als consument toekent, zoals uw herroepingsrecht of uw recht op gratis garantie voor producten met gebreken volgens de aanduidingen waarnaar wordt verwezen in artikel 7 hierboven. Niets in deze Verkoopvoorwaarden sluit de aansprakelijkheid van LML uit of beperkt deze die niet kan worden uitgesloten of beperkt onder de toepasselijke wetgeving.

 

10. Worden mijn persoonlijke gegevens verzameld en verwerkt op deze Site ? Waarom ? How ?

Door uw Bestelling te plaatsen, gaat u ermee akkoord dat wij uw persoonlijke gegevens mogen opslaan, verwerken en gebruiken voor het verwerken van uw Bestelling.

 

11. Gebruik van de site

Het gebruik van deze site is ook onderworpen aan onze gebruiksvoorwaarden voor de website.

bottom of page